Tietoja yhdistyksestä

Parkanon 4H-yhdistys kuuluu 4H-liittoon, joka on poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton nuoriso- ja kansalaisjärjestö. Suomessa toimii 255 paikallisyhdistyksistä. Valtakunnalliseen 4H-järjestöön kuuluu 78 500 jäsentä, joista 6-28 vuotiaita on n. 6700.

4H-järjestö kannustaa yrittelijäisyyteen ja yhteistyöhön, korostaa luonnon ja ympäristön arvoja, edesauttaa käden- ja arjentaitojen hallintaa sekä edistää kansainvälistymistä ja eri kulttuurien ymmärtämistä.

4H-harrastuksen voi aloittaa 6-vuotiaana ja siihen voi osallistua kerhoissa, kursseilla, kilpailuissa, leireillä ja tapahtumissa.

Parkanon 4H-yhdistys järjestää lapsille ja nuorille mm. kerhoja, koulutuksia ja retkiä. 4H:ssa lapset ja nuoret pääsevät tekemään ja oppimaan asioita itse. Työmme perustana on tuttu 4H Harkinta, Harjaannus, Hyvyys ja Hyvinvointi.

Tule mukaan toimintaan ja liity jäseneksi.

4H-yhdistyksen jäsenenä voit osallistua toimintaan kuten kerhoihin, kilpailuihin, leireille ja kansainvälisiin vaihto-ohjelmiin.

Jäsenyyteen kuuluu 4H-jäsenetukortti, jolla saa alennuksia ja etuja niin Suomessa kuin ulkomailla.

Liity siis  4H-järjestön ja 4H-yhdistyksen  jäseneksi. Liittymällä  ja maksamalla jäsenmaksusi pääset mukaan 4H-toimintaan ja saat lisäksi

• 4H-tapahtumissa voimassaolevan tapaturmavakuutuksen
  • Valtakunnalliset jäsenedut⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠